Skuteczne pozycjonowanie - jak je wykonać?

skuteczne pozycjonowanieOstatni rok to okres, gdy do łask wraca Content Marketing. Nie jest to pojęcie obce w sferze online, które miało już swoją silną pozycję. Obecnie, gdy konkurencja jest ogromna wraca się powoli do korzeni, by uzyskać jak największe możliwe efekty. Taka forma reklamy może na nowo zyskiwać na popularności, gdyż Gogole ma coraz bardziej restrykcyjne wymagania. Najważniejszy jest użytkownik Google działa przede wszystkim w stosunku do użytkowników. Dlatego metody pozycjonowania, które opierają się przede wszystkim na spamowaniu i piractwie są likwidowane i małowartościowe dla Google. Firma stara się mocno deprecjonować treści mało wartościowe, które są usuwane. Żeby zaistnieć w sieci, trzeba obecnie przede wszystkim liczyć się z tym, że warunki dyktuje oczywiście amerykański internetowy potentat i każdy właściciel strony internetowej musi oczywiście dopasować się do ich wymagań. Zasada jest jednak prosta od lat - najważniejsze to tworzyć wartościowe treści dla użytkownika, nie jedynie pod pozycjonowanie. Jeśli tego będziemy się trzymać na pewno uda się pozycjonować stronę. Treści takie wymagają większej pracy i są dużo bardziej czasochłonne niż tworzenie słabych linków, jednak rzeczywiście warto się na nie zdecydować.

Specjaliści od SEO mają problem Pozycjonerzy po ostatnich zmianach w ramach robotów google maja utrudnione zadanie. Oczywiście jeśli prowadziło się kampanie zgodnie z zasadami wyznaczonymi przez Google nie trzeba się niczego obawiać. Prowadzone przez nas obserwacje pozwoliły określić, że zbudowane zaplecze pozycjonerskie, które posiadamy nie stało się mało wartościowe po ostatnich zmianach, które zostały wprowadzone w algorytmach. Można nawet stwierdzić, że w przypadku wielu stron ta pozycja poszła do góry. Firmy, które dłuższy czas korzystają z modułu producenta mają obecnie wzrosty widoczności i pozycji w ramach wyszukiwani.

Oczywiście nie jest to wielkie zaskoczenie dla naszej firmy. Zdawaliśmy sobie bowiem sprawę z tego, że Google bardzo mocno wytacza kierunki, w których trzeba prowadzić działania, by osiągnąć efekty. Tworząc pozycjonerski system wystarczy jedynie wykorzystać to co Google przygotowało. Prowadząc kampanie w ramach FusionSystem można liczyć na to, że kilka tysięcy domen reklamowych będzie dobrze wykorzystanych. Oczywiście nowy robot google zwiększa różnice jakie powstają miedzy nowoczesnymi i skutecznymi sposobami pozycjonowania a działaniami, które były wykorzystywane w starych metodach.

pozycjonowanie stronWszelkie zmiany w algorytmach przede wszystkim czują te osoby, które wykorzystują stare sposoby pozycjonowania, które tracą już na popularności. Jeśli w nowe kampanie nie wkłada się odpowiedniej pracy i zaangażowania nie można oczekiwać wyników. Mieszarki, katalogi czy Spam już nie wystarcza, by budować pozycję w wyszukiwarkach dla trudnych fraz, które mają bardzo dużą konkurencję. Poza tym musimy zdawać sobie sprawę z tego, że takie pozycjonowanie nigdy nie daje stabilnych efektów. W tej chwili praca w SEO nie jest już taka prosta i nie wystarczy dodawanie strony do katalogów, by ją pozycjonować. Trzeba wiedzieć, że niskiej jakości treści nigdy nie będą dobrze traktowane przez Google. W tej chwili już tylko ściśle określone przez Google zasady działania mogą prowadzić do stabilnego i skutecznego pozycjonowania. Google wymusza działania, które pozwolą zbudować strategię linkowanie, odpowiednie szablony i sposób wdrażania systemu Landing page. W najbliższym czasie szczególnie ważne będzie oczywiście publikowanie treści wartościowej w miejscu, gdzie będzie również konkurencja. Podobne treściowo otoczenie, na pewno wpłynie na dobre wyniki i poprawi wizerunek firmy.